loading...

عطردان بهترین‌ های عطر و ادکلن

عطر های بازیگران ایرانی شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازیگران ایرانی از چه عطر هایی استفاده می کنند . با توجه به اینکه شاید اکثر بازیگران و افراد مشهور با توجه به درآمد خوبی که دارند و نگران هزی

عطر های بازیگران ایرانی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازیگران ایرانی از چه عطر هایی استفاده می کنند . با توجه به اینکه شاید اکثر بازیگران و افراد مشهور با توجه به درآمد خوبی که دارند و نگران

هزینه های عطر و ادکلن نیستند به سراغ بهترین ها می روند ، دانستن این مطلب که چه عطر هایی توسط افراد مشهور ایرانی استفاده می شود جالب باشد .

۱) الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از بازیگران مطرح و به نام کشور است که کار های زیادی بازی کرده است و کمتر کسی است که او را نشناسد و همچنین طرفداران زیادی دارد و همیشه با ظاهر زیبا و شیک در مراسم ها حاضر می شود . او طرفدار سر سخت برند دیور می باشد . چه لباس و عینک و چه عطر!

عطر های برند دیور اکثرا تند و تلخ هستند و این یکی از ویژگی های مورد علاقه ی خانم شاکردوست می باشد . او اکثرا از عطر هایی با طبع گرم استفاده می کند و بار ها در مصاحبه های خود از علاقه اش به این نوع عطر ها گفته است .

دیور ادیکت ، دیور جادور ، دیور پویزن گرل و … از مشهور ترین عطر های زنانه برند دیور می باشند.

 

۲) محمدرضا گلزار ، عطر های بازیگران ایرانی

محمدرضا گلزار بازیگر،مجری و خواننده جذاب و خوش پوش کشورمان که فیلم های زیادی از او وجود که احتمالا آن ها را دیده باشد . او همیشه با ظاهری شیک و مجلل در جشن ها و مراسم ها حاضر می شود و علاقه ی زیادی به خوش پوشی دارد . عطر مورد علاقه محمدرضا گلزار عطر لاگرفلد مردانه LAGERFELD می باشد . البته او هیچگاه این علاقه را به صورت علنی اعلام نکرده است و این موضوع از طریق دوستان و نزدیکان او گفته شده است .

 

۳) نیکی کریمی

نیکی کریمی ، بازیگر مطرح و دوست داشتنی کشورمان که همیشه با استایل های جذاب خودش ، دیده می شود . او از برند آلمانی مونت بلنک استفاده می کند . برند مونت بلنک (Mont Blanc) جز برند های خوب و مطرح در زمینه عطر و آرایش می باشد و گویا نیکی کریمی همکاری نیز با این برند داشته است. اما چیزی که در مصاحبه ها و از طریق دوستانش شنیده شده این می باشد که او از عطر های برند مونت بلنک استفاده می کند .

 

۴) احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده مشهور که اکثرا او را با برنامه ماه عسل و عصر جدید می شناسند و همیشه با ظاهری آراسته و شیک دیده شده است . او هیچ گاه به طور علنی در مصاحبه هایش نام عطری را که می زند نگفته است اما شنیده ها از افراد و نزدیکان او حاکی از آن است که او از عطر الور هوم شنل استفاده می کند . عطری گرم و شیرین که با استایل و شخصیت او کاملا همخوانی دارد .

 

۵) نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی نیز از بازیگران موفق سینمای ایران می باشد . او همیشه سعی بر این دارد که شیک و خاص و متفاوت به نظر برسد و از بهترین لباس ها و وسایل استفاده می کند . او در رابطه با عطر مورد علاقه اش گفته است که ورساچه کریستال نویر  ( Crystal Noir Versace ) یکی از عطر های مورد علاقه اش می باشد .

از نظر ایشان استفاده از عطر بستگی به مراسمی دارد که فرد در آن حضور دارد . در بین عطرهای خاص و رسمی، عطرهایی نیز موجود هستند که به صورت روزمره استفاده می شوند. افراد سلیقه های متفاوتی دارند و شاید من هم به مرور سلیقه ام تغییر کند، اما رایحه‌ای که می پسندم سلیقه ام را نشان می دهد .

 

۶) حامد بهداد

حامد بهداد ، بازیگر موفق سینمای ایران که با بازی خاص و متفاوتش شناخته می شود و همچنین تجربه ای در زمینه خوانندگی دارد ، در رابطه با استفاده اش از عطر و ادکلن گفته است : « من از هزار مدل عطر مختلف استفاده می کنم .»

به تیپ او می خورد که از ادوکلن های اسپرت استفاده کند ولی در جشن تولد حامد، وقتی یکی از دوستانش عطر LAGERFELD به او کادو داد، کلی ذوق کرد و گفت: «از کجا می دانستی با این عطر خیلی حال می کنم؟» لاگرفلد با بوی گرم، بیشتر رسمی و مناسب مهمانی های عصر است .

 

۷) ویشکا آسایش

ویشکا آسایش بازیگر مطرح سینما با بازی در فیلم ورود آقایان ممنوع توانست شهرت بیشتری به دست آورد . او یکی از طرفداران برند گوچی ( Gucci ) می باشد . این بازیگر خوش پوش این برند عطر را یکی از برندهای محبوبش می داند و می گوید: «من عطر GUCCI را دوست دارم و هم از بوی رنگ صورتی و هم مشکی آن لذت می برم. البته خودم را فقط به استفاده از این عطر محدود نمی کنم و در بیشتر موارد انتخاب های دیگری هم دارم اما رایحه این دو عطر سازگاری زیادی با سلیقه من دارد.»

 

atrbaz بازدید : 173 سه شنبه 29 تیر 1400 زمان : 22:10 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سعی می کنیم در این سایت اطلاعات دقیق از عطر و ادکلن ارایه بدیم. عطرهای با ماندگاری بالا ؛ عطر و ادکلن اصل رو معرفی کنیم. بهترین عطر و ادکلن ها در عطر دون .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 1,249